روزآپدیت 6542.jpg') no-repeat;width:955;height:184;float:right} .titr{color:#dbdbdb;text-align:right;font-size:25pt;font-weight:bold;direction:rtl;padding:160 650 0 40;font-family:Times New Roman;} .des{padding:0 650 0 50;direction:rtl;font-size:10pt;color:#000000;text-align:right;font-weight:bold;height:100;overflow:hidden;} .menu{width:270;vertical-align:top;padding:0 40 0 0;} .menu1{border:1px solid #252525;width:197;float:right;padding-bottom:5;} .tmenu{width:197;float:right;height:30;background:url('http://mahtarin.com/weblog/images/mxe.jpg') no-repeat;font-size:10pt;color:#c3c3c3; font-weight: bold;direction:rtl;} .tmenu1{padding:7 10 0 0;} .xmenu{width:197;float:right;} .xmenu1{padding:4;} .xmenu2{width:189;float:right;font-size:9pt;direction:rtl;color:#e1911f;background:#2e2a23;} .xmenu2p{padding:2 8 4 5;background:#2e2a23;} .xmenu2p a:hover{color:#ffffff;} .xmenu2p a{color:#999999;} .post{width:650;vertical-align:top;} .tpost{width:644;float:right;height:44;background:url('http://mahtarin.com/weblog/images/pxe1.jpg') no-repeat;} .bpost{width:644;float:right;height:42;background:url('http://mahtarin.com/weblog/images/p374.jpg') no-repeat;} .bpost1{padding:13 20 0 0;font-size:8pt;direction:rtl;color:#dbdbdb;} .bpost1 a{color:#dbdbdb;} .tpost1{padding:12 80 0 10;float:right;font-size:14pt;direction:rtl;color:#ffffff;height:30;font-weight:bold;font-family:Times New Roman;} .tpost1 a{color:#ffffff;} .xpost{width:644;float:right;font-size:9pt;direction:rtl;color:#ffffff;background:url('http://mahtarin.com/weblog/images/pxe2.jpg') repeat-y;} .xpost a{color:#ffffff;} .xpost1{padding:10 15 10 15;} .sp{width:100%;float:right;height:40;} .bt{float:right;height:50;} .page{width:630;float:right;text-align:center;font-size:8pt;color:#666666;direction:rtl;} .page a{color:#999999;font-size:9pt;}
روزآپدیت



جدید ترین اخبار روز

 از مهمونی برگشتیم. می بینم درای ماشین بازه. یکی می گه: وای یعنی دزد زده به ماشینت؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـماشینم بچه باهوشیه، خواسته قبل از سوار شدنمون تهویه هوا بکنه، دراشو باز گذاشته

***************************

دیروز رفته بودم خونه داداشم برادر زادمو که هنوز ۲سالشم نشده رو بغل کردم (ماشاالله بچه بانمکیه). یهو زارت کوبید تو چشمم. از شدت درد داد زدم. بچه رو گذاشتم زمین پریدم جلو آینه ببینم چه بلایی سر چشمم اومده. داداشم اومده میگه وای مهدی چی شده؟ امیر جان با مشت زده تو چشت!؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ زده تو دهنم. من هم از اینکه کودکان این مرز و بوم توانایی کوبیدن همچین مشت هایی رو بر دهان استکبار و یاوه گویان و آمریکا و عمو و … دارن، دارم اشک شوق میریزم

***************************

رفته بودم بازار! آقا شلوغ بود! تو شلوغی یهو یه نفر داد زد آی دزد بگیریدش کیفمو زد نامرد! یکی دیگه از اون طرف داد زد: پول توش بود؟ دوباره یارو داد زد: پـَـ نـَـ پـَـ عکس عمت توش بود. خلاصه اینو که گفت همه دزد رو ول کردن داشتن این دوتا رو که به قصد کشت همدیگرو می زدن جدا می کردن….( پـَـ نـَـ پـَـ همیشه هم جواب نمیده، حواستون جمع باشه)

***************************

رفتیم خواستگاری. به عروس خانم میگم میتونم یک لیوان آب درخواست کنم.گفت بله آب خوردن دیگه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ آب نجس بیار میخوام طلسم محفل رو بشکونم. بعد نیم ساعت پدر عروس گفت اجازه میدین بریم سر اصل مطلب؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوای برو سر میرداماد واستا برو شریعتی ما هم اتوماتیک خوشبخت میشم! آقا صحبت ها رو کردیم و منم خوشحال از ۳ امتیاز بازی در زمین میهمان. موقع رفتن گفتم ببخشید پدر جان اجازه میدین دستتون رو ببوسم؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ اجازه نمیدم برو از وزارت ارشاد مجوز بگیر بعد بیا ببوس که قانونی باشه اقدامتون. منو میگی تا حالا هم چی ضایع نشده بودم! رفتنی گفت قول میدی یه رازی رو فاش نکنی؟ گفتم راز ازدواج من و شیرین؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ راز کد لئوناردو داوینچی رو! لامصب آخرش ۱ امتیاز بازی رو گرفت و مساوی کرد تو وقت اضافه

***************************

طرف یه تلویزیون انداخته بود کولش از تپه بالا میرفت. مامورا می پرن جلوش میگن داری قاچاق میکنی؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ زیر یه خم علیرضا دبیر رو گرفتم.

***************************

‎۲ باز زنگ زدم به همکارم گوشی رو برنداشت. چند دقیقه بعد خودش زنگ زد میگه کار داشتی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ زدم آهنگ پیشوازتو گوشی بدم یه خورده گریه کنم.

تو سفر وسط راه مجبور شدم برم wc , تنها جایی که پیدا کردیم یه اورژانس بین راهی بود بعد از اینکه کارم تموم شد، دکتر اونجا گفت داری میری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میمونم اینجا ببینم کی امداد میخواد برم کمکش

***************************

رفته بودیم استخر با داداشم، برادر زادمم برده بودیم. برگشتنی داداشم داشت تعریف می کرد:بچه رو انداختم تو ۴متری یه کم شنا یاد بگیره، بچه داشت بال بال می زد آوردمش بیرون نمی تونست حرف بزنه فقط بال بال می زد! بهش می گم: آب خورده بود؟ میگه: پـَـ نـَـ پـَـ نوشابه خورده بود گازش زیاد بود دچار گازگرفتگی شده بود داشت خفه می شد

***************************

راهروی دانشگاه، با کلینکس دماغَمو پاک کردم، میخوام بندازمش تو سطل آشغال، وایستاده کناره سطل. میگم: میشه بکشین کنار؟ میگه: میخوای دستمال رو بندازی تو سطل آشغال؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ پنالتی شده، دهنتو بازکن سه قدم برو عقب میخوام پرتاب ۲ امیتازی بکنم

***************************

ساعت ۱ ظهر از خواب بیدار شدم. داداشم میگه میای بریم ۱۳ رو بدر کنیم؟ میگم: مگه سیزده بدره؟ میگه: پـَـ نـَـ پـَـ سیزده به دیواره

***************************

دوستم اومده خونمون میگه خونه خودتونه؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ خونه خودمون دوتا کوچه پایین تره دایورتش کردم اینجا!!!!

***************************

دیروز یه دختره داشت چمن گره میزد. رفتم پست سرش میگم میخوای بختت باز شه؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ گره میزنم دوخت و دوزم خوب شه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط amin&esi&poori |