روزآپدیت 6542.jpg') no-repeat;width:955;height:184;float:right} .titr{color:#dbdbdb;text-align:right;font-size:25pt;font-weight:bold;direction:rtl;padding:160 650 0 40;font-family:Times New Roman;} .des{padding:0 650 0 50;direction:rtl;font-size:10pt;color:#000000;text-align:right;font-weight:bold;height:100;overflow:hidden;} .menu{width:270;vertical-align:top;padding:0 40 0 0;} .menu1{border:1px solid #252525;width:197;float:right;padding-bottom:5;} .tmenu{width:197;float:right;height:30;background:url('http://mahtarin.com/weblog/images/mxe.jpg') no-repeat;font-size:10pt;color:#c3c3c3; font-weight: bold;direction:rtl;} .tmenu1{padding:7 10 0 0;} .xmenu{width:197;float:right;} .xmenu1{padding:4;} .xmenu2{width:189;float:right;font-size:9pt;direction:rtl;color:#e1911f;background:#2e2a23;} .xmenu2p{padding:2 8 4 5;background:#2e2a23;} .xmenu2p a:hover{color:#ffffff;} .xmenu2p a{color:#999999;} .post{width:650;vertical-align:top;} .tpost{width:644;float:right;height:44;background:url('http://mahtarin.com/weblog/images/pxe1.jpg') no-repeat;} .bpost{width:644;float:right;height:42;background:url('http://mahtarin.com/weblog/images/p374.jpg') no-repeat;} .bpost1{padding:13 20 0 0;font-size:8pt;direction:rtl;color:#dbdbdb;} .bpost1 a{color:#dbdbdb;} .tpost1{padding:12 80 0 10;float:right;font-size:14pt;direction:rtl;color:#ffffff;height:30;font-weight:bold;font-family:Times New Roman;} .tpost1 a{color:#ffffff;} .xpost{width:644;float:right;font-size:9pt;direction:rtl;color:#ffffff;background:url('http://mahtarin.com/weblog/images/pxe2.jpg') repeat-y;} .xpost a{color:#ffffff;} .xpost1{padding:10 15 10 15;} .sp{width:100%;float:right;height:40;} .bt{float:right;height:50;} .page{width:630;float:right;text-align:center;font-size:8pt;color:#666666;direction:rtl;} .page a{color:#999999;font-size:9pt;}
روزآپدیت



جدید ترین اخبار روز

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال سیدمهدی رحمتی را از بازیکنان بزرگ این تیم خواند و گفت: عقد قرارداد با نکونام منوط به پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن به باشگاه اوساسوناست اما فعلا در باشگاه استقلال پولی نیست که به اسپانیایی‌ها بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین عصر دوشنبه تیم استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پنجمین هفته از دوران آماده سازی تیم را آغاز کرده‌ایم. ما در سه هفته اول کارهای بدنی انجام داده و پس از آن در ترکیه به مرور کارهای تاکتیکی و انجام بازی‌های تدارکاتی پرداختیم. در دیدار تدارکاتی آخر خوشبختانه تیم به انسجام و هماهنگی لازم رسیده بود و خواسته‌های ما محقق شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه از هواداران این تیم و شاگردانش که براساس ادعای او طی هفته‌های گذشته حتی یک ریال از باشگاه دریافت نکرده‌اند، تشکر کرد و در خصوص دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان در هفته اول لیگ برتر گفت: شروع بازی‌های لیگ برای تمامی تیم‌ها سخت و دشوار است، به ویژه در شرایط فعلی برای ما که از تیم آلومینیوم هرمزگان شناخت لازم را نداریم.

وی در ادامه به تمجید از تیم آلومینیوم هرمزگان پرداخت و گفت: تیم آلومینیوم را یک مربی خبره و باطراوت هدایت می‌کند که حضورش از نقاط قوت این تیم است.

قلعه نویی در خصوص محرومیتش از حضور در دیدار استقلال - آلومینیوم هرمزگان گفت: این کار به دور از عدالت است. من در مورد خودم نمی‌گویم، چرا که به این آرا عادت کرده‌ام و اعتراضی نسبت به رای کمیته انضباطی ندارم اما اعتقاد دارم آقای میثاقیان نباید به دلیل محرومیت در بازی تیمش مقابل استقلال روی نیمکت ننشیند. من همین جا از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم اجازه دهند آقای میثاقیان در این بازی روی نیمکت حضور داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از غیبت فریدون زندی در دیدار استقلال - آلومینیوم هرمزگان به دلیل محرومیت خبر داد و گفت: دیگر بازیکنان با شرایط مطلوب در اختیار کادر فنی هستند. امیدوارم در این بازی به نتیجه لازم دست یافته و لیگ را خوب شروع کنیم.

وی با یادآوری دوباره اینکه جواد نکونام با باشگاه استقلال قرارداد داخلی امضا کرده است، گفت: نکونام با باشگاه اوساسونا توافق کرده است که پول رضایتنامه‌اش از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود. ما علاوه بر پرداخت پول این تیم رقم، با قراردادی زیر سقف این بازیکن را به خدمت خواهیم گرفت.

قلعه نویی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در تیم استقلال گفت: من با آقای فتح الله زاده در این خصوص صحبت‌هایی داشته‌ام که درون باشگاهی است و صلاح نمی‌دانم آنها را بیان کنم. قرار است فرهاد مجیدی به استقلال بیاید که فعلا آقای فتح الله زاده به مالزی رفته و نمی‌دانم نتایج مذاکرات ایشان با مجیدی چه شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خود و این باشگاه را تابع قوانین خواند و در واکنش به اعتراضاتی که به برگزاری مسابقات لیگ برتر در ماه رمضان می‌شود، گفت: ما یک قانون شرع داریم و یک قانون مدنی. قطعا آن دوستانی که از چند سال پیش مسابقات لیگ برتر را در ماه رمضان برگزار کرده‌اند پیش از اجرای این برنامه استعلامات لازم را گرفته‌اند. ما در این زمینه تابع قانون بوده و هرچه فدراسیون فوتبال ابلاغ کند انجام خواهیم داد.

وی در خصوص احتمال جذب دروازه بان استرالیایی گفت: ما دو دروازه بان جوان داریم که در کنار سیدمهدی رحمتی حضور دارند. البته مترصد این هستیم که یک دروازه بان آسیایی دیگر جذب کنیم.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که "سیدمهدی رحمتی از بابت جذب این دروازه بان خارجی معترض نمی‌شود؟"، اظهار داشت: رحمتی بازیکن تیم است و اجازه ندارد در مورد آوردن بازیکن اظهارنظری داشته باشد، همانطور که ما محمدی را آوردیم و او هیچ اعتراضی نکرد. رحمتی از بزرگان تیم است و به ما کمک می‌کند اما اجازه ندارد در خصوص کادر فنی اظهارنظر کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: جواد نکونام هر وقت با باشگاه استقلال قرارداد ببندد در تمرینات ما حضور می‌یابد. عقد قرارداد با نکونام منوط به پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن به باشگاه اوساسوناست اما فعلا در باشگاه پولی نیست به باشگاه اوساسونا بدهیم. ما می‌خواستیم زیر نور تمرین کنیم که عنوان شد پول برای اجازه زمین نداریم. می‌خواستیم وزنه بزنیم که چون بدهکار بودیم به ما اجازه این کار را ندادند و ... .

وی یادآور شد: در جلسات قبلی هیات مدیره باشگاه قرار شده بود یکسری از آقایان برای انتخاب حامی مالی اقداماتی صورت دهند که متاسفانه فعالیت‌های آنها به نتیجه نرسید. بعد از این، آقایان رسولی نژاد و فتح الله زاده مذاکراتی برای جذب اسپانسر داشته‌اند که گویا منجر به عقد قرارداد شده است. این قرارداد بزودی امضا می‌شود.

قلعه نویی در خاتمه تصریح کرد: من همیشه وقتی باشگاه استقلال مشکل دارد به این باشگاه می‌آیم! وقتی باشگاه پول دارد من را به 10 کیلومتری باشگاه هم راه نمی‌دهند! استقلال در دسته سوم مال من است. تیم استقلال سیزدهم می‌شود، نهم می‌شود به من می‌رسد. من از این بابت اعتراضی ندارم، چرا که این بار هم می‌دانستم پول نیست اما آمدم.

منبع:مهر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 تير 1398برچسب:, توسط amin&esi&poori |